Huijbregts Automatisering

Collega worden van Fenne?

ICT Servicedesk

medewerker

  • UrenFulltime functie
  • LocatieDronten / Emmeloord
  • FunctieMedior functie

In het kort

In de functie van ICT Servicedesk medewerker ben jij bij technische problemen het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je hebt contact met klanten, analyseert hun problemen en lost deze op.

We laten Fenne aan het woord

“Huijbregts ict & cybersafety voelt als familie”. Als ik ’s ochtends tussen de akkers door naar mijn werk rijd, geeft me dat een fantastisch gevoel.

HKLiving, Delarange, VWA en Lelypharma zijn een aantal klanten waar wij de ICT voor mogen beheren. Een probleem oplossen waar zij tegenaan lopen, is een van de leukste dingen die er is. 

De werkzaamheden

  • CheckmarkVlot opnemen van de telefoon.
  • CheckmarkBehandelen van supportvragen van klanten vanuit kantoor.
  • CheckmarkAnalyseren en oplossen van ICT vraagstukken.
  • CheckmarkProblemen waar je niet direct een oplossing voor hebt, zet je uit bij collega's.
  • CheckmarkGebruikers aanmaken, wachtwoorden resetten, algemene support.
  • CheckmarkJuist en zorgvuldig documenteren van supportvragen in het ticketsysteem.
  • CheckmarkOpvolgen van tickets en de tickets op een efficiënte en effectieve wijze behandelen.
  • CheckmarkMeedraaien in de storingsdienst (circa eens in de 10 weken).

Maar belangrijker, wie ben jij eigenlijk?

Jij hebt een afgeronde opleiding MBO3/MBO4, richting ICT. Je hebt in ieder geval 1 – 2 jaar in een vergelijkbare rol ervaring opgedaan. Je beschikt over uitgebreide kennis en ervaring met Microsoft365, Windows 10/11/Server/Azure.

Daarnaast heb je kennis van digitale (VoIP) telefonie en uitgebreide ervaring met netwerkbeheer.

Office365
Windows Server
Windows 10

In deze rol is het van belang dat je vloeiend Nederlands en Engels spreekt. Je bent niet alleen communicatief vaardig, maar ook in staat om goed te luisteren, samen te vatten en door te vragen.

Je bent klantgericht en je werkt graag samen in een team. Een van je sterke punten is je vermogen om problemen op te lossen. Als echte ’troubleshooter’ ben je in staat om complexe technische uitdagingen aan te pakken, meerdere vraagstukken naast elkaar te behandelen en effectieve oplossingen te vinden.  

 

Wat we jou bieden.

Een gezellige werkplek met korte lijnen in een informele organisatie. 

We hechten waarde aan kennisdeling en daarom organiseren we regelmatig kennissessies, waarin we de nieuwste ontwikkelingen en inzichten met elkaar delen.

Daarnaast geloven we in het belang van teambuilding en plezier op de werkvloer. We organiseren vier keer per jaar een gezamenlijk etentje en/of activiteit, zoals een BBQ of bedrijfsuitje met leuke activiteiten. Op die manier creëren we een juiste balans tussen werk en privé.

Daarnaast krijg jij:

  • CheckmarkKorte lijnen in een informele organisatie.
  • CheckmarkEen marktconform salaris.
  • CheckmarkEen vast (!) contract.
  • CheckmarkReiskostenvergoeding.
  • CheckmarkUitstekende pensioenvoorwaarden.
  • CheckmarkRegelmatig gezellige uitjes en etenjes met het team.

Interesse? Solliciteer direct!

Sollicitatieformulier

Maximum file size: 10MB

Deel deze vacature